שירותי המשרד

התנהלות מוצלחת בעולם הכלכלי של ימינו דורשת דיוק, ערנות, חשיבה קדימה וטיפול תמידי.

כדי להוביל בעולם כזה יש צורך במשרד דינאמי ומנוסה, שיכול לעמוד לצדכם, להגיב מהר ולסייע לכם ליזום ולפעול בצורה המיטבית עבורכם. באושיק קראוס רואי חשבון עומדות לשירותכם שלוש מחלקות המספקות את מכלול הצרכים החשבונאים.

מחלקת ראיית חשבון מחלקת הנהלת חשבונות מחלקת ניהול תיקים

מישהו מטפל בכם...

הלכה למעשה, כלקוחות המשרד יעמוד לרשותכם צמד רפרנטים קבוע, האחד ממחלקת הנהלת חשבונות והאחר ממחלקת ראיית חשבון. צמד הרפרנטים יכיר אתכם - יתמחה וילווה את ניהול התיק שלכם. כל זאת, תוך סנכרון מלא ובליווי שוטף של רו"ח אושיק קראוס, כדי להעניק לכם את השירות המלא והאיכותי ביותר של ראיית חשבון וניהול חשבון.